Informații pentru utilizatori

Pentru programarea unui serviciu

  1. Accesați secțiunea programări
  2. Selectați serviciul, specialistul, ziua și ora dorite
  3. Completați datele dumneavoastră de contact și informațiile din formularul electronic de programare
  4. Încărcați documentele necesare identificării utilizatorului/părintelui/reprezentantului legal în copie conformă cu originalul: carte de identitate/pașaport/certificat de rezidență valabile (documente cu fotografii tip) ale utilizatorului și certificatul de naștere al copilului minor
  5. Descrieți motivul solicitării consultanței sau încărcați documente/filmări pentru prezentarea cazului (opțional)
  6. Citiți cu atenție Termenii și condițiile de utilizare a website/platforma“,“Politica de confidențialitate
  7. Bifați acordurile si finalizați programarea
  8. Verificați pe adresa de e-mail confirmarea programării și primirea link-ului de acces la întâlnirea on-line prin intermediul aplicației Teams Microsoft. În cazul în care nu primiți nici un mail vă rugăm să solicitați suport la numărul de telefon 0752.678.144 sau pe office@eat-telecare.ro.

Pentru accesarea serviciului la data și ora programată

  1. Asigurați-vă că aveți acces la o cameră video și un microfon funcționale, precum și la o conexiune internet care să permită interacțiunea cu specialistul
  2. Accesați link-ul de conectare cu softul Microsoft Teams în format vizitator. Pentru mai multe detalii puteți consulta termenii și condițiile Microsoft pentru utilizarea aplicației disponibili la https://support.office.com/en-us/article/microsoft-teams-free-online-subscription-agreementb1da79c4-4c9e-458d-b0ec-74a0a33b7ccd
  3. Alăturați-vă întâlnirii la distanță cănd aveți acordul furnizorului serviciului de consultanță la distanță solicitat
  4. Achitați prețul serviciului livrat de furnizorul de servicii de consultanță la distanță pe care l-ati accesat, în conformitate cu prevederile din “Politica de facturare și plati” din Termenii și condițiile de utilizare a website/platforma
Meniu